понеделник, 9 май 2016 г.

Ритуали за красива кожа с козметика Ziaja - мицеларна вода, скраб за лице и мляко за тяло

Случайно попаднах след препратки от статии за козметика на полската козметика Ziaja (Жая). Намерих ги в магазини Лилли. Бяха на промоционална брошура и след четене по опаковките се сдобих с: 

Лосион за тяло козе мляко за нормална до суха кожа.

Подхранваща емулсия, базирана на комплекс от масла. Според описанието трябва да има ревитализиращо, регенериращо и омекотяващо действие, като съдържа комплекс от козе мляко, подхранващи макроелементи, богати на протеини, органични киселини, липиди, въглехидрати и витамини А и Д. Да си призная след ползване около 3 седмици установих, че от този лосион съм изключително доволна. Текстурата му е много приятна с почти неутрален аромат. Обещанието на производителя за подхранване, определено мога да кажа, че го усещам. Като най- голям плюс попива невероятно бързо, като не оставя лепкащ филм върху кожата. И да- смятам да го ползвам отново. Засега ми остава постоянен лосион за тяло. 
Почистващата паста  Ziaja Manuka Tree Purifying за нормална и мазна кожа. Тази паста реших да я купя основно за ексфолиация в областта на Т-зоната, където кожата ми е по-скоро мазна и е склонна за по- лесно образуване на черни точки и други неприятни такива.  Пастата е с дребни гранулки, които за моята чувствителна кожа се оказаха прекалено груби и още с първото използване кожата стана силно зачервена. След още няколко използвания (реших да дам шанс все пак) реших, че това определено не е моят продукт. Кожата ми се лющеше, независимо от бързата хидрата след ексфолиацията. Започнаха да ми излизат дребни пъпчици, а и също така ми щипеше и опъваше. Предполагам, че продуктите имат различни ефекти върху различните типове кожа, исках да се погодим с този, но за съжаление не стана.
Ziaja мицеларна вода с маслина. Водатя няма никакъв аромат, или поне аз не долавям. Използвах поне половината опаковка, но според мен не почиства добре. По лицето ми оставаха следи от грим и нещо като филм. Използвах 5-6 напоени тампончета за сваляне на грим и все още имаше следи. Относно лекия филм, нямам идея се дължеше на маслината или нещо друго, но този продукт също не смятам да е част от козметичната ми кошница. 

Та така, първи опит за ползване на Ziaja (Жая) - може би ще помисля дали да пробвам и другите им продукти. 

Усмихвайте се!



P.S. Всички текстове и изображения в блога са под закрила на "Закона за авторското право и сродните им права". Текстовете свързани с мнения за продукти са изразяване на лично мнение. Всички изображения са собствени, ако не е упоменато друго. Ако искате да използвате част от текст или снимки, моля посочвайте този сайт като източник.

Няма коментари:

Публикуване на коментар